In u 2020, stendu à un novu puntu di partenza storicu, Grace hè affruntatu un cambiamentu di mudellu da una rapida espansione in scala à a produzzione agricula intensiva, è a migliione di a gestione hè diventata un prublema impurtante davanti à questu.
Basatu annantu à u presente, cuncintratu in u futuru, Grace hè impegnata à diventà u primu fornitore di l'equipaggiu di plastica in u mondu cun una visione è un spiritu di innuvazione cuntinua, chì hà iniziatu l'avanzamentu generale di a "manifattura magra".

DSCF5165

"Analisi approfondita, mirata".
A fabricazione magra, cum'è un metudu di gestione per migliurà l'efficienza è assiste l'operazioni di produzzione, u so cuncettu core hè di maximizà u valore di i clienti riducendu i rifiuti.In breve, Lean hè di creà più valore per i clienti cù menu risorse.

In l'ambiente generale di a nova era, l'accelerazione di l'integrazione di e risorse di l'industria hè à tempu una rara opportunità è una sfida più grande per Grace.

“Da eccellente a eccezionale”
Attualmente, Grace hà applicatu "lean manufacturing" in tutti l'aspetti di u sistema di gestione, cum'è R & D, produzzione, gestione di qualità, acquisti, marketing è finanza, cuncintrau nantu à i prucessi chjave di i clienti è migliurà continuamente u valore di u produttu.
In l'età di l'infurmazione ferocemente cumpetitiva, u spiritu di l'artighjanu hè sempre una qualità essenziale per a lucidatura di prudutti industriali sofisticati.Grazia ùn si scurdanu di l'intenzione originale, passu à passu, è insiste à creà l'ultimi prudutti cù u spiritu di l'ingenuità.

U nostru scopu hè di furnisce à i clienti prudutti è servizii perfetti è ottene zero rifiuti attraversu un prucessu cumpletu di creazione di flussu di valore.

009

 

"Migliuramentu cuntinuu, risultati notevuli"
L'implementazione di a fabricazione magra richiede una ideologia guida, cum'è a gestione 5S, induve i pezzi sò posti nantu à a riva di a linea, è u metudu di piazzamentu è di piazzamentu affettarà direttamente a quantità di sforzu è a distanza di muvimentu di l'impiegati, chì portanu à i rifiuti. d'azzioni.A produzzione o riduzzione di u ritmu di produzzione pò ancu influenzà u ritmu di produzzione.

Eliminate i rifiuti in tuttu u flussu di valore, invece di eliminà i rifiuti in punti isolati
U pensamentu Lean cambia l'enfasi di a gestione da l'ottimisazione di tecnulugii indipendenti, assi è dipartimenti verticali à ottimisà u flussu di prudutti è servizii, attraversu tuttu u flussu di valore, attraversu a tecnulugia, l'assi è i livelli di dipartimentu à i clienti.

In cunfrontu cù i sistemi tradiziunali di cummerciale, hà creatu menu manodopera, menu spaziu, menu capitale è menu tempu per fabricà prudutti è servizii, riducendu assai i costi è riducendu assai i difetti.

Per mezu di l'avanzamentu di una seria di travagliu di "gestione magra", Grace risponde à i bisogni cambianti di i clienti in una manera multi-varietà, d'alta qualità è di prezzu bassu.À u listessu tempu, a gestione di l'infurmazioni hè diventata più simplice è precisa.
Attualmente, Grace gestisce a fabricazione magra in tuttu u prucessu di gestione.Cultivate sinceramente una atmosfera armoniosa trà e persone, custruite una fabbrica umanizzata cù u core, è mette una struttura solida sottostante per u sviluppu futuru di Grace.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020