Crafting cun ingenuità per rinfurzà u futuru!

U mondu ùn pò micca vultà in u passatu, è l'industria di plastica apprufitta di l'immensa incertezza.In l'era post-epidemica, grandi figure in l'industria di riciclamentu di plastica si sò riuniti in Hangzhou per discutiri un novu futuru per i rifiuti di plastica!

Da u 19 à u 21 d'ottobre di u 2020, una mostra prufessiunale cuncentrata in u campu di u riciclamentu di plastica-ChinaReplas 2020 hè stata grandi in Hangzhou Baosheng Water Expo Park Hotel.Grace hè stata invitata à participà, purtendu tecnulugia innovativa à Hangzhou, è parlendu di rifiuti è plastica.sviluppu di.

A sera di u 19 d'ottobre di u 2020, l'11u Cunsigliu di a Branca di Riciclamentu di Plastica di l'Associazione Chine di Resina Sintetica è a Branca PET Riciclata si sò tenute in Hangzhou Baosheng Water Expo Park Hotel per pensà sistematicamente à i prublemi di riciclamentu di plastica in Cina per risolve. u prublema glubale U prublema plastica di i rifiuti furnisce una "soluzione cinese".

À l'invitu di l'associu, Grace s'unì à l'unità di guvernu di a Branca di Riciclamentu di Plastica è a Branca di PET Riciclata di l'Associazione Chine di Resina Sintetica.Durante a riunione, l'associu emessu un certificatu di unità di guvernu à Grace.

Apprezzazione di u novu equipaggiu di riciclamentu di design

Durante a cunferenza, Grace hà dimustratu a linea di lavatura in PET, a linea di lavatura PE / PP, a linea di pelletizazione PE / PP sviluppata è cuncepita da a nova tecnulugia.

 

L'apparenza di novu cuncepitu, u sistema operatore cumplettamente intelligente, è l'usu più faciule d'utilizazione, ottimisanu ogni passu di trasfurmazione, mantenenu i paràmetri custanti per ogni prucessu, u costu di u funziunamentu bassu, un altu rendimentu è un rapportu di cunsumu d'energia più efficiente.

Fornite cunsiglii à livellu espertu nantu à a eliminazione di i rifiuti per selezziunà l'equipaggiu adattatu;U persunale tecnicu qualificatu è qualificatu per a cumissioni, furnisce un serviziu rapidu in situ è ​​​​assistenza remota per Internet.

Di fronte à e sfide di novi prudutti, novi mudelli è novi participanti, Grace deve avè una visione di a direzzione futura è mostra a determinazione di innuvà i prudutti.Avanzamu in l'adversità è rinfurzà u sognu glubale di Grace!


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020