INTERPLASTICA-2020Recentemente, Grace Pipe Extrusion Division hà vintu cù successu l'offerta per a linea di estrusione di tubi di 1600 mm PE super-grande diametru, aiutendu a custruzzione di New Cairo, a nova capitale di l'Egittu.

"Pigliate ordini cù una forte forza tecnica"

A linea di pruduzzione 1600 à grande scala hè a più grande linea di produzzione di pipe PE per l'imprese cinesi in u mercatu di u Mediu Oriente finu à avà.I casi pratichi di u funziunamentu stabile di Grace di parechje linee di produzzione di grande calibre in Egittu è u mercatu di u Mediu Oriente, migliurà continuamente a ricerca di tecnulugia è a sperienza di sviluppu è e capacità di fabricazione magra, a sperienza di serviziu ricca hà ghjucatu un rolu chjave in u successu di u prugettu, è una volta. di novu hà dimustratu u glubale di Grace L'ampia prospettiva di a strategia di globalizazione.

"Da seguitore à capu"
L'Eggittu hè diventatu un mercatu impurtante per via di a so impurtante influenza culturale, pulitica è ecunomica in u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu (Media Oriente è Africa di u Nordu).Cum'è un membru di a Greater Arab Free Trade Area, l'Eggittu hà relazioni economiche è cummerciale strette cù i paesi vicini.
Da a sfiducia, l'incertezza, à cunvince, à l'ordine, u prucessu famosu ripetutu hà dimustratu l'eccellente forza tecnica di Grace.Attraversu sforzi incessanti, Grace hà continuamente fattu scuperte in u mercatu egizianu è hà sviluppatu gradualmente in un capu in u mercatu di l'equipaggiu.À u listessu tempu, a linea di estrusione di tubi di Grace in u mercatu egizianu hà cumpletu un layout di copertura cumpleta da 110 à 1600 mm.

"U serviziu estremamente veloce aiuta i clienti à operare in modu efficiente"
Per risponde megliu à i bisogni di i clienti lucali, Grace hà stabilitu un centru cumpletu di serviziu post-vendita in Egittu, cù una quantità di debuggers sperimentati è ingegneri elettrici è meccanichi, è servizii di risposta rapida.Un magazzinu di pezzi di ricambio hè statu stallatu in u locu per risponde à i bisogni di pezzi in Egittu è in u Mediu Oriente è in l'Africa di u Nordu.A custruzzione di a catena di valore di u prucessu tutale di pre-vendita, in-vendita è post-vendita hà stabilitu una basa solida per u sviluppu à longu andà di Grace in tutta a regione Mediu Oriente è Africa di u Nordu.

"I Big Guys di a Tecnulugia aiutanu a R&D innovativa"
L'unione di PETER, un ingegnere di cuncepimentu tecnicu tedescu cù alta qualità prufessiunale in tubi di plastica, è a custruzzione di una nova squadra di R&D anu migliuratu in modu efficace a capacità è a vitalità di a squadra tecnica di R&D di Grace, chì furnisce à i clienti un equipamentu di qualità superiore è una guida tecnica.
Aspittendu u futuru, Grace purterà prudutti è servizii di più valore à i clienti, è crea più spaziu per a crescita per a cumpagnia, l'impiegati è l'investituri.


Tempu di pubblicazione: Oct-08-2020