U 17 di ghjugnu, l'attività cuncentrata di iniziu è di cunclusione per i prughjetti in 2021 di Zhangjiagang High-Tech Zone sò grandi in u Parcu Industriale Intelligente di a Zona High-tech.

A cerimonia hà assistitu da: Pan Guoqiang, Sicritariu di u Cumitatu Municipale di Zhangjiagang di u CPC;Han Wei, sindaco;Zhang Zhiming, Ministru di l'Organizazione di u Cumitatu Permanente di u Cumitatu Municipale di u Partitu;Chang Zheng, Sicritariu di u Cumitatu di Travagliu di u Partitu di u Cumitatu di u Partitu Municipale di a Zona High-tech;Xia Lixin, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu di a Zona High-tech (Tangqiao Town);Yan Yaming, direttore di u Cumitatu di Gestione di a Zona High-tech, è i camaradi di l'agenzii municipali è i dipartimenti pertinenti di a Zona High-tech.

Cum'è l'impresa di dimostrazione è u prughjettu maiò di a fabricazione intelligente in a zona high-tech, Grace Smart Factory è duie altre cumpagnie famose anu iniziatu ufficialmente a custruzzione.

1222

Yan Dong, presidente di Grace, hà dettu à Pan Guoqiang è i principali capi di u cumitatu di u partitu municipale u prugressu di a custruzzione di Grace Smart Factory è e cundizioni cunnessi, è hà introduttu u statutu di l'affari è u sviluppu futuru di a cumpagnia in detail.

Attualmente, a squadra internaziunale di ricerca è sviluppu di a tecnulugia di Grace hè statainizialmente custruita è esplora in permanenza modi d'integrazione è di sviluppu.U guvernu internu di l'impresa hè ancu attivamente trasfurmendu in a direzzione di l'infurmazioni digitale è accumulendu fundazioni.

Yan Dong, in nome di a cumpagnia, hà ringraziatu u Cumitatu di u Partitu Municipale è u Guvernu Municipale per a so preoccupazione per l'industria di fabricazione privata lucale, è sperava di riceve un sustegnu cuntinuatu.

U Sicritariu Pan Guoqiang hà incuraghjitu Grace à aghjurnà è trasfurmà attivamente, affruntà difficultà è prumove un sviluppu di qualità superiore di l'industria.

221221

Grace piglia a visione di diventà un "fabricante d'equipaggiu di plastica di classe mundiale", cù prudutti è servizii sò distribuiti in 109 paesi è regioni in u mondu.A nova pianta di fabricazione prumuverà fermamente l'aumentu di a capacità di produzzione è a re-upgrading di a governanza interna.

33133


Tempu di Postu: Settembre-08-2021