Grace Medical hà assistitu dui prughjetti di sala d'urgenza in a regione uccidentale, è hà utilizatu azioni pratiche per aiutà a Fundazione Hanhong Love Charity à lancià in modu cumunale l'operazione d'assistenza "Love, Save in the Country".

-Amore è Rescue in u Paese: Lista di Articuli di Sala d'Urgenza Singulu-
1. Formazione di cumpetenze di primu aiutu:
Ogni centru di salute di a municipalità sceglie 1 duttore + 1 infermiera per fà una furmazione chjusa di 15 ghjorni in a squadra di esperti di Pechino;
2. Equipamentu supplementu di primu aiutu:
1 monitor di defibrillatore + 1 ventilatore + 1 monitor multiparametricu di letto + 1 macchina ECG a 12 canali + 1 macchina per lavaggio gastrico automatico + 1 dispositivo di aspirazione elettrica a pressione negativa + set completo di laringoscopio + respiratore semplice 1 pc + 1 pompa di compressione cardiaca + 1 micro pompa di siringa + 1 pompa di infusione + 1 lettu di salvezza multifunzionale + 1 carru di trattamentu + 1 vittura d'emergenza + 1 poggiapiedi + 1 tavola di risuscitazione + monitor di pressione sanguigna medica 1 + 1 vittura lampada di disinfezione UV è altri 18 tippi d'equipaggiu d'emergenza;
3. Gestione di u prugettu d'urgenza:
Sicondu a Legge di Carità, u 10% di i fondi totali raccolti seranu utilizati cum'è a tarifa di gestione di u prughjettu di a fundazione per assicurà u sviluppu raghjone è sustenibile di u prugettu.

- Ogni secondu, un miraculu pò accade-
Han Hong's Love and Rescue in the Country Project - U Prugramma di Assistenza in Sala d'Urgenza di a Regione Occidentale hà per scopu di furnisce una furmazione generale di emergenza prufessiunale per a basa in a regione occidentale è arricchisce l'equipaggiu di primu aiutu di l'ospedali municipali.

L'ultimu scopu hè di fà chì a sala d'urgenza di a municipalità aiutata da u prugettu diventenu un locu affidabile per salvà a vita in a zona lucale, per chì ogni secondu in a sala d'urgenza pò esse miraculosa.

- Benessere publicu prima, prumove a rispunsabilità suciale corporativa-
U benessiri publicu ci permette di ripensà u significatu di a vita è ridefinisce a missione di l'impresa;per praticà a filusufìa di l'affari di "esse u populu di u mondu, orientatu à e persone, è piglià in contu a ghjustizia è u prufittu", per prumove in più u spiritu di benessiri publicu, trasfiriri l'energia di l'amore, è injecting in cumunu energia pusitiva in u benessiri suciale. .Realizà u sviluppu armuniosu di l'imprese è a sucetà.

Amate a sucetà, amassi senza frontiere
Felice d'esse amable è bonu per dà à l'altri|Shangshan hè cum'è l'acqua afecta a sucità
Per millaie d'anni, s'ellu si tratta di a pruposta Confuciana di "amuri benevolente à l'altri", o di u taoista "Tao per aiutà u mondu" è u Buddhismu "Puddle tutti l'esseri viventi", hà incarnatu tutti i boni desideri di e persone di cumportà cun amabilità è esse gentile. à u mondu.

Pensendu à l'Acqua Potable|Rendu à a sucetà
Grace Machinery, aderendu à u principiu di a perfezione è a perseveranza, hà sempre pigliatu è rializatu e so responsabilità suciali.
In termini di benessiri pùblicu, Grace risponde attivamente à l'appellu per "alleviazione precisa di a miseria", rinforza a custruzzione di carità, cuntinueghja à cultivà l'imprese di benessiri pùblicu, ghjoca attivamente u rolu di l'urganisazioni suciali, aderisce à a difesa di u benessiri publicu, prumove un sviluppu suciale armoniu, è ghjoca u so rolu di prumuzione di u prugressu suciale è di custruisce un effettu di a sucietà harmoniosa.

Love Me China - "Amore, Salve in u Paese"
L'imprese di benessere suciale sò a continuazione di e belle tradizioni di a Cina.
Sutta l'influenza di a situazione epidemica naziunale, l'industria di u benessiri publicu hà bisognu à unisce più strettamente, riunite a sabbia in una torre, è ogni ghiaia chjuca pò esse una parte di sta piramide di carità.Per mezu di i so vantaghji rispettivi, ponu realizà più prughjetti di benessiri publicu chì rispondenu à i bisogni suciali.Travagliemu inseme per prumove u sviluppu di l'industria di l'assistenza publica.

À propositu di Hanhong Love Charity Foundation
Prumuvà a Giustizia |Dedicazione è Amore |Aiutà i Poveri in Periculu |Simbiosi armoniosa
Beijing Hanhong Love Charity Foundation hè stata iniziata da a Sra Han Hong.Hè stata registrata è stabilita in l'Uffiziu Municipale di l'Affari Civili di Pechino u 9 di maghju di u 2012. Hè una fundazione lucale (urganizazione di carità) cù personalità giuridica indipendente.A valutazione di l'urganisazione suciale di a Cina 2015 U gradu hè 4A, è l'8 d'aostu di u 2019, hà ottenutu ufficialmente a "qualificazione per a raccolta di fondi di l'urganisazione di carità".
Da u 2016 à u 2019, in a classificazione di l'Indice di Trasparenza di a Fundazione Chine, a Fundazione di Carità di Beijing Hanhong hè stata prima cun un puntuatu perfettu di 100.

 


Tempu di pubblicazione: 25-ottobre-2020