À u principiu di l'annu di u tigru, tuttu era rinnuvatu.Grazia hà tenutu una riunione di gestione di u travagliu novu annu basatu nantu à a realizazione di u valore di u cliente, è hà tenutu discussioni approfondite nantu à u pruduttu magre è l'upgrading di novu, è ghjunse à un pianu di sbarcu.

A riunione hè stata presiduta da u sgiò Yan Dong, presidente di a cumpagnia, è assistitu da u sgiò Peter Franz, direttore di R & D è disignu, u sgiò Huang Youliang, direttore di l'operazione è altri principali principali di a cumpagnia è i principali dirigenti. di diversi dipartimenti funzionali.

111

Grace hà sempre mantenutu una stretta cunnessione cù i clienti.Attraversu l'accumulazione tecnica cuntinuu è a prumuzione magra di cuntrollu internu, i prudutti novi di alta qualità sò introduti.L'estrusore d'alta efficienza L/D 40:1 unicu à vite naziunale, l'estrusore à doppia vite L/D 36:1, è novi prudutti è tecnulugia cum'è u cuntrollu di risparmiu energeticu di tuttu u pipeline (assumendu a linea di produzzione di 250 specificazioni, u cunsumu d'energia per tonna di tutta a linea di produzzione di PVC serà ridutta da 20% à 126 kw/ton, è u cunsumu d'energia per tonna di tutta a linea PE serà ridutta da 25% à 240 kw/ton) chì pò aiutà i clienti. riduce i costi è aumentà l'efficienza serà messu in u mercatu unu dopu l'altru, chì hè previstu di furnisce un supportu di produttu affidabile è efficiente per parechje imprese principali.

Aderendu à a visione corporativa di "furnitore di l'equipaggiu di plastica di classe mundiale", Grace aderisce à u principiu à longu andà, cuntinueghja à investisce in R & D;esse orientatu à u cliente, cuntinuà à risolve i punti di u cliente;rializà u rinnuvamentu di u produttu è l'iterazione di a tecnulugia, è cresce inseme cù i clienti!


Tempu di Postu: Feb-22-2022