bar

GRACE hè basatu annantu à Jiangsu China, è mantene in vista u sviluppu mundiale sanu. Focalizza nantu à u campu di fabbricazione di apparecchiature di estrusione è riciclaggio di plastica, GRACE hè un fornitore di attrezzature chì integra cuncepimentu, R&D, produzione, vendita è serviziu.

GRACE NEW LOGO hè cun prumuzione di gloria, per apre un novu capitulu per a promozione strategica di a marca da novu simbulu è imagine più simplici è internaziunali.

fe

U NUEU logò hè cumpostu da trè culori - "verde" frescu, "aranciu" graduale è "grisgiu scuru", chì mostra una nova maghjina di GRACE.

U "verde" frescu simbulizeghja a caratteristica principale di a prutezzione di u verde è di l'ambiente in a macchina plastica, a vita chì germina è a speranza infinita, chì ispira a squadra giovana di GRACE per l'esplorazione cuntinua è l'innovazione!

"Aranciu" graduali luminosu hè energia è passione di u sole chì nasce. Simbulizeghja cum'è una industria chì cresce u sole, a macchina plastica hà una prospettiva di sviluppu di tavule è GRACE hè cun una squadra giovanile, vibrante chì aprirà una caratteristica luminosa è bella!

NUEVO LOGO, inseguimentu custante! GRACE si attene à a so vulintà iniziale è mantene un spiritu passiunatu per l'esplorazione è l'innovazione disputiosa, in modu stabile progressu!


Tempu di posta: Mar-21-2017