bar

Ricertamenti, Grace hà firmatu un accordu di cooperazione strategica cù Radius Systems.A cuuperazione strategica hè stata ghjunta cù u scopu di sviluppà una cooperazione profonda in u campu di riciclamentu di plastica, cù tecnulugii innovatori chì prumove continuamente u sviluppu di l'industria.

Cum'è un fabricatore chì hè specializatu in u campu di l'estrusione di plastica è l'equipaggiu di riciclamentu, Grace hà sviluppatu in modu pragmaticu per parechji anni, sviluppendu ingegnosamente è approfondisce u campu di l'estrusione plastica è l'equipaggiu di riciclamentu.

fwqfw

Radius Systems hè fundata in u 1969, chì hè u più grande fabricatore di tubi è raccordi PE in Europa.

Attualmente, hà 28 stabilimenti di produzzione è più di 7 000 impiegati.I prudutti sò esportati in parechji paesi è regioni cum'è l'Asia, l'Europa è l'America.In i prossimi anni, i prudutti occupanu 80% di a parte di u mercatu di tuttu u sistema di pipa di calore.

Sicondu u scopu di "Made in China 2025", Grace approfondisce a trasfurmazioni strategiche è l'aghjurnamentu di a cumpagnia cù u so superbu prucessu di cuncepimentu è un cuntrollu di qualità affidabile, allarga a prufundità è l'ampiezza di participazione di e macchine di plastica cinesi in l'arena di a machina internaziunale, in più, furnisce Chinese. tecnulugia d'innuvazione è serviziu di alta qualità à u mondu.


Tempu di post: Dec-21-2018