bar

Da u 26 di settembre di u 2016 à u 30, a Nona Mostra Internaziunale di Plastica China Columbia COLOMBIAPLAST 2016 hè stata riesciuta à u Cunvenzione Internaziunale di Bogotà è u Centru di Esposizione. Cum'è a speciale di a più grande è più antica mostra industriale di Columbia, hè stata tenuta cù successu sessioni 8, è a so influenza hà cupertu tutta l'America Meridionale.

Grace hè stata invitata à participà à questu COLOMBIAPLAST 2016. Durante a mostra, Grace hà attiratu assai clienti è publicu, hà ottenutu un gran numeru di affirmazioni è ricunniscenza da i nostri clienti. Parechji clienti novi è vechji sò venuti à cunsultà è neguzià a pianificazione di l'acquisti.

Macchine Grace hè un fornitore leader di attrezzature di estrusione è riciclaggio di plastica. Cù anni di sperienza tecnica, capacità di R & D, prucessi di fabricazione è tecnulugia di muffa, per serve i clienti à u scopu, i vantaghji preziosi di u cliente è l'applicabilità à u mercatu si riflettenu in u cuncepimentu è a fabricazione di prudutti.

Pruvate per a perfezione, per piacè per virtù. Speremu sinceramente di cooperà cun voi!

20160929095837739


Tempu di posta: Oct-10-2016