In u settembre di u 2015, dopu à parechje prove di cuntrolli in situ di u dipartimentu ligatu à a cità, Grace hè stata scelta da u guvernu di a cità di Zhangjiagang per esse l'unica unità invitata di macchinari plastichi trà 340 fabbriche di a nostra cità, aderendusi in China Top Grand International Exposition Equipment!

Durante l'esposizione, avemu introduttu un estrusore cunicu à doppia vite à alta efficienza, un estrusore à una vite à alta efficienza, asciugatrice centrifuga ad alta velocità, muffa PE800, è hà ancu mostratu a tecnulugia "Cuntrollu di u Nuvellu di Dispositivi", chì hà realizatu a combinazione perfetta di internet tecnulugia è apparecchiature meccaniche. Cum'è u puntu culminante di u pruduttu, "cuntenutu di alta tecnulugia, standard di alta qualità" hà attiratu una grande attenzione è favore di i clienti in casa è à l'internu.

L'esposizione hà ancu ricevutu un altu gradu d'attenzione da u guvernu municipale di a cità di Zhangjiagang, u merre Huang Xueyuan è i dirigenti di i dipartimenti principali anu visitatu u nostru stand. U direttore generale Yandong hà introduttu in dettaglio u miglioramentu di e prestazioni di u nostru pruduttu è u pianu di sviluppu di a cumpagnia. U merre Huang Xueyuan hà fattu una alta valutazione di i nostri prudutti, è hà incuragitu Grace à esse sempre più grande è più forte in u modu di sviluppu esistente, è ancu à fà più cuntribuzione à u sviluppu di l'industria di fabbricazione di attrezzature di Zhangjiagang.


Tempu di posta: Sep-21-2015